Bli med på webinar!

Webinaroversikt

BIM 360 Team – Samarbeid!

Torsdag 15.juni kl. 10:00 – 10:30 – NB! Ny dato!

Bli med på dette webinaret og se mulighetene med Autodesk BIM 360 Team. Ha full kontroll på alle prosjektdokumenter og versjoner og samle alt på én felles kommunikasjonsplattform. Nå er det enda enklere å samarbeide, vi viser deg hvordan.

Påmelding

Kom i gang med BIM 360 Team

Torsdag 17. august kl. 10:00 – 10:30

Lyst til å komme i gang og bruke BIM 360 Team for å dele og administrere prosjektfiler? Vi viser deg hvordan du starter opp en «hub» og inviterer andre inn i teamet ditt.

Påmelding
 

Se gamle webinar

Se opptak av våre tidligere webinarer på vår Vimeo-kanal!

Ofte stilte spørsmål

  • Connector.

    Hva er et webinar?

    Et webinar er en presentasjon som vises live på din skjerm med bilde og lyd. Du trenger ikke mikrofon eller annet ekstrautstyr for å delta, bare din egen PC. Når du melder deg på får du tilsendt en link på e-post og før webinaret skal starte trykker du på denne linken for å delta. Du får da lyd gjennom høyttalere på din PC (eller hodetelefoner) og ser skjermen til foredragsholder på din egen skjerm.Du kan også stille skriftlige spørsmål underveis hvis det er noe du lurer på.

  • Connector.

    Hva koster et webinar?

    Det er gratis å delta på våre webinarer!

  • Connector.

    Vil webinaret bli tatt opp?

    De aller fleste av våre webinarer vil etter hvert gjøres tilgjengelig på vår kundeportal Min Side. For øyeblikket kan du se dem på vår Vimeo-side, her: vimeo.com/focussoftware

  • Connector.

    Andre spørsmål?

    Spør i vei! Send en epost til Tora hos Focus Software på tora@focus.no