Velkommen til Brukerstøtte
Vi tilbyr brukerstøtte på alle programmene vi leverer, og er tilgjengelige på telefon hverdager mellom kl. 09:00 og 16:00.
Du kan legge inn din henvendelse her, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig. Henvendelser som sendes utenfor åpningstid vil bli besvart neste virkedag.
Merk: I uke 40 har vi redusert kapasitet på grunn av høstferien. Det kan derfor være noe lengre responstid denne uken. Vi takker for forståelsen!
Du kan kontakte oss på følgende måter:
Telefon: +47 66 77 84 20
E-post: support@focus.no
Min Side: minside.focus.no

Fjernstyring
For at vi skal kunne fjernstyre din PC kan du laste ned klient for fjernstyring her.
Har brukerstøtteavtale
Ønsker du brukerstøtteavtale?
Det er mange fordeler ved å ha en brukerstøtteavtale hos oss. Få hjelp og svar på alt du lurer på med en forutsigbar kostnad.
De fleste av våre kunder har nå en brukerstøtteavtale slik at de alltid har en hånd å holde i, om det så er rett etter kurs, eller etter flere år med bruk av programmet.
Ta kontakt med oss hvis du ønsker å inngå en brukerstøtteavtale!
Brukerstøtteavtale Alle våre tjenester
Har ikke brukerstøtteavtale
Ofte Stilte Spørsmål
Brukerstøtteavtale
For sikret responstid og rimeligere timerate tilbyr vi en brukerstøtteavtale. For spørsmål om, eller for å etablere en brukerstøtteavtale, kontakt oss på telefon 66 77 84 00 eller på e-post support@focus.no
Subscription og vedlikehold
Har du subscription på et program betyr ikke det nødvendigvis at du har brukerstøtte inkludert. Autodesk Maintenance Plan eller Autodesk Subscription inkluderer for eksempel ikke brukerstøtte hos oss.
Tekniske feil
Gjelder en henvendelse en teknisk feil i programmet, en faktura eller andre generelle ting blir du selvfølgelig ikke fakturert for det.
Usikker?
Er du usikker på om ditt firma har brukerstøtteavtale så ta kontakt, og så finner vi ut av det!